Outras noticias...

Convocatoria AudibleLAB

Venres, Marzo 4, 2022

Audible, a plataforma sonora de Amazon, pon en marcha Audible LAB un proxecto de captación de talento en colaboración con oito universidades españolas, entre elas a Universidade da Coruña no nome da Facultade de Ciencias da Comunicación.

A presentación deste proxecto, terá lugar o vindeiro luns 7 de marzo, ás 11:00h. no Salón de Actos.Se es estudante do grao de Comunicación Audiovisual ou do grao de Creación Dixital, Animación e Videoxogos na UDC, e queres achegar outra perspectiva a "o sonoro" esperámosche.

Ademais de coñecer máis sobre o proxecto Audible LAB e como participar no seu plan de formación-desenvolvo de produto, poderás asistir a unha master class de Chusé Fernández (http://chusefernandez.com/) sobre creatividade sonora.

Ciclo COMversacións

Mércores, Marzo 2, 2022

COMversacións é un ciclo de charlas arredor da Comunicación organizado pola Cátedra Vegalsa-Eroski UDC de Compromiso social, Comunicación e Reputación corporativa, que dirixe a profesora da UDC Carmen Costa Sánchez.

No primeiro dos encontros, que se celebrará o 7 de marzo ás 13:00h no Salón de Actos da Facultade de Ciencias da Comunicación, a Cátedra Vegalsa Eroski debulla a relación entre Comunicación, Sustentabilidade e Confianza. Para falar e reflexionar sobre isto contamos coa participación de catro profesionais de gran prestixio. Jessica Rey, de Comunicación e Marketing de Casa Grande de Xanceda; María Sande, Xefa de Comunicación Noroeste Iberia Coca-Cola, Marta Rey, profesora da Facultade de Económicas e investigadora no ámbito da sustentabilidade e Carmen Costa, Directora do proxecto e profesora de xestión da comunicación.

Catro mulleres protagonistas e líderes, coas que compartir conversa na véspera do Día Internacional da Muller.

AnexoTamaño
PDF icon ciclo_comversacions_7marzo.pdf117.69 KB

Día do Patrón

Mércores, Decembro 1, 2021

En Instagram @3dcom_udc, están a organizarse actividades para o día 7 de decembro.

¡Esperámosche!

Xornada de divulgación social

Mércores, Novembro 24, 2021

A Cátedra Vegalsa-Eroski UDC de Compromiso social, Comunicación e Reputación corporativa, dirixida pola profesora da Facultade de Ciencias da Comunicación, Carmen Costa Sánchez, organiza a I Xornada de Divulgación Social Comunicar [é] saúde. Comunicación para a saúde na sociedade-rede.

A presente Xornada, que será online e gratuita e terá lugar o 2 de decembro, reúne a académicos e profesionais para explicar e debatir, por unha parte, qué se está investigando en España no marco da comunicación para a saúde, e por outra, cómo trasladar información e consellos de saúde aos cidadáns nun contexto de multiplicidade de medios e plataformas.

Esta é a primeira xornada que se organiza na Universidade da Coruña sobre esta temática.

O resultado é un programa de primeiro nivel que esperamos resulte do voso interese. Inscríbete gratuitamente aquí: https://www.fundacion.udc.es/inscripcion.asp?id=1335

Asiste ao noso evento en directo: https://bit.ly/3BXdYZF

TFG Temática Galega

Xoves, Novembro 11, 2021

Concedeuse ex-aequo aos TFG´s "Efecto Caracola" (das alumnas Paula Calviño, Alba Otero e María Jácome) e "Estratexia de Comunicación Externa da Facultade de Ciencias da Comunicación" (de Sara González e Marta Aguelle).

Actividade organizada pola Comisión de Normalización Lingüística da Facultade de Ciencias da Comunicación.

Ciclo [A]Cerca do sector

Luns, Outubro 18, 2021

O vindeiro martes, 26 de outubro, ás 12:30 h. o salón de actos da Facultade acollerá a conferencia "Dereitos de autor e propiedade intelectual na creación dixital" de Xosé Manuel Rey Piñeiro, de Datalawyers.

A actividade insérese no Ciclo de conferencias e talleres [A]Cerca do sector, un ciclo organizado conxuntamente desde a coordinación do PAT e a materia "Sector da animación e o videoxogos", para dotar ao alumnado da Facultade de coñecementos e ferramentas para o seu acceso ao sector.

Páxinas