Outras noticias...

Iniciativa Olloboi

Luns, Marzo 9, 2020

Participa en Cómplices+, unha iniciativa de Olloboi que busca incluír a estudantes universitarios en cinema de guerrilla xunto con estudantes de instituto e artistas de referencia do audiovisual galego.

Máis información no documento anexo.

PDF icon olloboi_complices_.pdf59.22 KB

MIPTV 2020 Students

Martes, Febreiro 4, 2020

Presenta a túa proposta para o Pitch Challenge do MIPTV

1. Data de entrega na Facultade: 10 de febreiro de 2020 ás 14.00 h.
  2. Os documentos deben estar en inglés.
  3. Modo de entrega: envío por correo electrónico á profesora María Jesús Díaz (m.j.diaz@udc.es).
  4. Aínda que os documentos adxuntos din: "The Pitch will deal with any subject based on non- scripted TV Content", pódense presentar tamén propostas tipo documental.

Accede a máis información nos documentos anexos.

Coruña Digital LAB

Venres, Xaneiro 10, 2020

Coruña Dixital LAB é unha iniciativa de Mundos Dixitais que busca promocionar o sector local dos contidos dixitais interactivos para dinamizar e potenciar este tecido empresarial na Coruña.

Actividade a realizarse o 28 xaneiro, 2020, ás 19:00 en Afundación, A Coruña.

Inscripcions: https://www.mundosdigitales.org/eventos/es/cdl.html

Guionistas de TV

Luns, Decembro 2, 2019

O vindeiro mércores 11 de decembro ás 9 horas terá lugar no Salón de Graos da Facultade unha mesa redonda con guionistas de TV financiado pola SGAE.

Entre os participantes atópase o antigo alumno da Facultade, Gandalf Gambarte.

PDF icon udc_mesa_redonda.pdf10.94 MB

Oliver Laxe na ETSAC

Venres, Novembro 29, 2019

Este martes 3 de decembro ás 11 h no salón de actos da ETSAC contaremos coa presenza de de o director de cinema Oliver Laxe, director da galardoada película «O que arde».

Este acto aberto a todo o público interesado está organizado polo Grao en Paisaxe.

PDF icon cartel_oliver_laxe_3dec.pdf32.71 MB

Animacción 2019

Martes, Novembro 26, 2019

O vindeiro venres 13 de decembro ás 16 horas proxectaranse no salón de actos da Facultade os curtos finalistas do Festival de cinema de Animación da Coruña ANIMACCIÓN.

Os estudantes da Facultade participarán como "xuíces" para outorgar o premio do público cos seus votos a un das curtametraxes.

Reunión aberta

Luns, Novembro 18, 2019

Esta reunión realizarase na aula 3 da Facultade de Ciencias da Comunicación a partir das 17:30.

Por maior información accede ao documento adxunto.

PDF icon reunion_devbites104.pdf214.77 KB

Páxinas