Saida profesional

O grao en Creación Dixital, Animación e Videoxogos forma aos seus estudantes nun amplo abanico de disciplinas que lles achegará un coñecemento xeneralista dos diferentes ámbitos que constitúen esta industria.

O sector da animación e os videoxogos conta con múltiples perfís profesionais nos que o estudante poderá desenvolver o seu talento específico.

• Ideación, desde o deseño do concepto global do produto ao detalle dos seus compoñentes: Deseñador de produto. Deseñador de personaxes e contornas, Artista de concepto, Artista de Storyboard, Deseño de produción, Deseño de ambientación sonora, Guionista, Deseño narrativo, de interacción e niveis de xogo. Experto en jugabilidad e experiencia de usuario.
  • Creación, desenvolvemento, e posta en funcionamento dos elementos necesarios para a creación dixital 3D: Modelador de personaxes e escenarios. Experto en Layout, Set- up / Rigger. Animador nas súas múltiples facetas (obxectos, personaxes, multitudes, simulación). Artista de iluminación e render. Deseñador de materiais. Director técnico. Desarrollador de personaxes. Desarrollador de niveis de xogo. Programador. Técnico en captura de movemento. Desarrollador para dispositivos avanzados (Realidade Mixta, interacción natural, etc). Artista de Efectos visuais, composición e integración de vídeo e 3D.
  • Produción e materialización dun produto de creación dixital, seguindo un plan de traballo e un orzamento previos: Produtor. Director. Editor / Publisher. Experto en comercialización e monetización, coñecedor do sector empresarial e o seu marco legal.