![](https://comunicacion.udc.es/sites/default/files/styles/com_asignaturas/public/shaders.jpg?itok=9_I5Sc-q)
Nesta materia optativa profundízase no proceso de elaboración e xeración da apariencia dos materiais (material appearance & shading). Trátase dun dos procesos fundamentais dentro do pipeline de gráficos 3-D e que resulta determinante na apariencia final das imaxes sintéticas xeradas por computador. Nesta optativa ampliaranse os conceptos básicos introducidos na materia obligatoria de "materiais e iluminación", e o alumnado aprenderá a utilizar aproximacións físicas para simular materiais máis realistas.
Para alcanzar este obxectivo o alumnado deberá desenrolar unha visión analítica da apariencia dos materiais, interpretando e descompoñendo materiais reais nos seus atributos e propiedades fundamentais, de modo que os poidan reproducir e reconstruir posteriormente nun entorno virtual. O alumnado aprenderá ademáis cómo xerar, reproducir ou capturar texturas, utilizar definicións procedurais ou ben combinacións das alternativas anteriores, para conseguir crear materiais cunha apariencia máis realista e complexa.
Guía docente:
Materias que se recomenda ter cursado previamente:
- Gráficos por Computador
Materiais e Iluminación