Outras noticias...

Concurso OUFF 2018

Concurso de proxectos para o Festival Cinema Internacional de Ourense que celebrarase entre o 29 de novembro e o 5 de decembro. Deberase crear unha peza audiovisual nun tempo determinado (durante as 48 hs da fin de semana do evento), cun presuposto limitado (600€) e cunha duración establecida (entre 3 e 10 minutos).

Para ser seleccionados previamente deberase presentar unha pequena proposta coa idea e cos datos dos participantes. O resto das bases e condicións poden ser consultadas nos arquivos adxuntos.

Animamos a participar a todo o alumnado (ou egresados/as) da nosa facultade, posto que a inscrición é gratuíta, con premios de ata 600€.

A data límite para a recepción de proxectos é o luns 19 de novembro de 2018.

Charla-coloquio

O vindeiro martes 6 de novembro de 2018, ás 19.00 horas no Paraninfo da Universidade da Coruña, proxectarase o documental “Nenos de Calais: A hora da Xustiza” da cineasta e profesora da Universidade de Londres Sue Clayton.

Posteriormente haberá un coloquio coa directora inglesa, que moderará Keina Espiñeira, investigadora posdoctoral Juan da Cerva na UDC e tamén directora de documentais de investigación.

BAFTA en directo

O xoves 12 de abril ás 18 hs no Salón de Actos da facultade proxectarase en directo a cerimonia dos BAFTA 2018 de videoxogos.

Os nomeados nesta edición son: Nomeados 2018

Encontros Mestre Mateo

O vindeiro martes 13 de marzo ás 15:30 no Salón de Actos proxectaranse os traballos nomeados na categoría mellor guión.

PROGRAMA:

15,30:
      A Estación Violenta (Duración 1h. 12”)

Trinta Lumes (Dur. 1h. 22”)

DESCANSO

18,30:

Dhogs (Dur. 1h. 26”)

Serramoura (Dur. 1h. 14”)

Logo da actividade do martes continuarase cunha mesa redonda cos guionistas o día venres 16 de marzo ás 11 hs no Salón de Graos

Ex-alumnos nominados

- Jorge Boquete, Óscar Cruz y Javi Lopa nominados a Mellor serie web por "Peter Brandon. Unha vida pola comedia".

- Manu Viqueira, nominado a Mellor videoclip por Troubled times (Green Day)

Festival AnimaAcción

¿Queres asistir gratis ao festival AnimaAcción o xoves 22 de febreiro no Forum Metropolitano?

Reserva gratis a túa entrada aquí: AnimaAcción

Páxinas