Outras noticias...

BAFTA en directo

O xoves 12 de abril as 18 hs no Salon de Actos da facultade proxectarase en directo a cerimonia dos BAFTA 2018 de videoxogos.

Os nomeados nesta edicion son: Nomeados 2018

Encontros Mestre Mateo

O vindeiro martes 13 de marzo as 15:30 no Salon de Actos proxectaranse os traballos nomeados na categoria mellor guion.

PROGRAMA:

15,30:
      A Estacion Violenta (Duracion 1h. 12")

Trinta Lumes (Dur. 1h. 22")

DESCANSO

18,30:

Dhogs (Dur. 1h. 26")

Serramoura (Dur. 1h. 14")

Logo da actividade do martes continuarase cunha mesa redonda cos guionistas o dia venres 16 de marzo as 11 hs no Salon de Graos

Ex-alumnos nominados

- Jorge Boquete, Oscar Cruz y Javi Lopa nominados a Mellor serie web por "Peter Brandon. Unha vida pola comedia".

- Manu Viqueira, nominado a Mellor videoclip por Troubled times (Green Day)

Festival AnimaAcción

?Queres asistir gratis ao festival AnimaAccion o xoves 22 de febreiro no Forum Metropolitano?

Reserva gratis a tua entrada aqui: AnimaAccion

V Carballo Interplay

O V Carballo Interplay convoca o premio a proxectos de webserie en galego que ten por obxectivo incentivar e fomentar a creacion e a difusion de contidos audiovisuais orixinais en lingua galega na internet.

Os proxectos presentados a este premio deben estar referidos a creacion de contidos audiovisuais que han de reunir as seguintes caracteristicas basicas:

-Deben ser creacions audiovisuais propias e orixinais.

-Poden ser de imaxe real, animacion, stop motion, tecnica combinada, etc.

-Deben estar pensadas para ser publicadas e difundidas a traves de internet e mediante capitulos, episodios ou partes (como minimo tres).

-Non hai ningun tipo de restricion tematica, xenero, estilo, nin persoas destinatarias, sempre que non contenan ningun tipo de contido ofensivo contra ninguen.

-Deben ser gravadas orixinalmente en galego e esta debe ser a lingua do seu titulo e creditos.

PREMIO: O premio ten unha dotacion economica de 1. 500 euros e debera destinarse exclusivamente a producion de, polo menos, tres videos da webserie do proxecto premiado.

PRAZO: Poderan presentarse proxectos desde a publicacion destas bases ata o 18 de marzo de 2018.

Accede as bases V Carballo Interplay

FIC OnGame

Se che gusta o desenvolvemento de videoxogos asiste aos talleres de FIC OnGame, proporcionaranche un credito de libre configuracion 1 ECTS

Por maior informacion FIC OnGame