Outras noticias...

BAFTA en directo

O xoves 12 de abril ás 18 hs no Salón de Actos da facultade proxectarase en directo a cerimonia dos BAFTA 2018 de videoxogos.

Os nomeados nesta edición son: Nomeados 2018

Encontros Mestre Mateo

O vindeiro martes 13 de marzo ás 15:30 no Salón de Actos proxectaranse os traballos nomeados na categoría mellor guión.

PROGRAMA:

15,30:
      A Estación Violenta (Duración 1h. 12”)

Trinta Lumes (Dur. 1h. 22”)

DESCANSO

18,30:

Dhogs (Dur. 1h. 26”)

Serramoura (Dur. 1h. 14”)

Logo da actividade do martes continuarase cunha mesa redonda cos guionistas o día venres 16 de marzo ás 11 hs no Salón de Graos

Ex-alumnos nominados

- Jorge Boquete, Óscar Cruz y Javi Lopa nominados a Mellor serie web por "Peter Brandon. Unha vida pola comedia".

- Manu Viqueira, nominado a Mellor videoclip por Troubled times (Green Day)

Festival AnimaAcción

¿Queres asistir gratis ao festival AnimaAcción o xoves 22 de febreiro no Forum Metropolitano?

Reserva gratis a túa entrada aquí: AnimaAcción

V Carballo Interplay

O V Carballo Interplay convoca o premio a proxectos de webserie en galego que ten por obxectivo incentivar e fomentar a creación e a difusión de contidos audiovisuais orixinais en lingua galega na internet.

Os proxectos presentados a este premio deben estar referidos á creación de contidos audiovisuais que han de reunir as seguintes características básicas:

-Deben ser creacións audiovisuais propias e orixinais.

-Poden ser de imaxe real, animación, stop motion, técnica combinada, etc.

-Deben estar pensadas para ser publicadas e difundidas a través de internet e mediante capítulos, episodios ou partes (como mínimo tres).

-Non hai ningún tipo de restrición temática, xénero, estilo, nin persoas destinatarias, sempre que non conteñan ningún tipo de contido ofensivo contra ninguén.

-Deben ser gravadas orixinalmente en galego e esta debe ser a lingua do seu título e créditos.

PREMIO: O premio ten unha dotación económica de 1. 500 euros e deberá destinarse exclusivamente á produción de, polo menos, tres vídeos da webserie do proxecto premiado.

PRAZO: Poderán presentarse proxectos desde a publicación destas bases ata o 18 de marzo de 2018.

Accede ás bases V Carballo Interplay

FIC OnGame

Se che gusta o desenvolvemento de videoxogos asiste aos talleres de FIC OnGame, proporcionaranche un crédito de libre configuración 1 ECTS

Por maior información FIC OnGame